دستبند مدل انار

  • رنگ ثابت
  • ضد حساسیت
  • مناسب هدیه
  • در بسته بندی لوکس
مقایسه
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

توضیحات

دستبند مدل انار

خرید دستبند یلدایی انار با بهترین کیفیت.

موجود در کالکشن یلدای فروشگاه زیورآلات بانی گالری.

مناسب هدیه.

دستبند استیل مدل انار

فلز استیل چیست؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که استیل یک نوع فلز محسوب می شود ولی در صورتی که اینگونه نیست استیل آلیاژی است که در اثر ترکیب چند ماده با فلز آهن بدست می آید و یکی از عناصری که در ساخت استیل به کار می رود کربن است این ماده به اندازه دو درصد مجاز است که به آهن اضافه شود. هر چه تعداد کربن بیشتر باشد سختی و مقاومت استیل را بیشتر می کند ولی شکل پذیری آن کم می شود.

ویژگی های دستبند استیل انار:

ضد حساسیت:

بسیاری از افراد در سر تا سر دنیا پوست حساسی دارند و پوستشان سریع در برابر آفتاب، لوازم آرایش، بدلیجات حساسیت نشون میده و باعث خارش، سوزش و در برخی موارد دچار زخم می شوند. حساسیت بیشتر به خاطر وجود نیکل در بدلیجات است. نیکل فلزی است که در ساخت بسیاری از بدلیجات به دلیل ارزان قیمت بودن آن استفاده می شود و این فلز با سایر فلزات دیگر ترکیب می شود.

تا آلیاژ هایی با مقاومت بالا و ضد حساسیت با قیمت مناسب برای صنعت زیورآلات را تشکیل می دهند که البته نیکل فقط در بدلیجات کاربرد ندارد در بسیاری از وسایلی که در زندگی با آنها سروکار داریم هم کاربرد دارد از جمله کاربرد آن میتوان به زیپ لباس و کیف، سکه، گیره کاغذ، میخ و… اشاره کرد. حساسیت به نیکل هم روی پوست هر فردی متفاوت است روی بعضی پوست ها حساسیت روی کل  پوست نیست روی قسمت هایی از پوست اتفاق می افتد و رو بعضی دیگر کل بدن را درگیر می کند.

تغییر رنگ ندادن: رنگ بدلیجات به عوامل مختلفی مثل جنس آن، آلیاژ به کار رفته در آن بستگی دارد. عوامل های دیگری هستند مثل آب، هوا، مجاورت آن با سایر فلز ها، مواد شیمیایی که مستقیما روی رنگ بدلیجات تاثیر دارد.

مناسب هدیه

در بسته بندی های لوکس

با کیفیت

جمع بندی

میتوانید برای مناسبت ها یا جشن های مختلف زیورآلات خود را از سایت بانی گالری انتخاب و خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

رنگ

طلایی, نقره ای

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستبند مدل انار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟
X
question