انواع بنگل مردانه

اگر در فکر تغییر ظاهر و استایل خود هستید، انواع بنگل های مردانه می‌تواند گزینه‌ی مناسب و کم هزینه‌ای برایتان باشد. امروزه استفاده از اکسسوری برای آقایان رواج پیدا کرده است و پسران نوجوان تا مردان مسن برای تنوع و ایجاد ظاهری شیک و جذا‌ب‌تر از دستبند و سایر لوازم تزئینی استفاده می‌کنند. اگر نمی‌دانید کدام نوع دستبند برای شما مناسب است، می‌توانید در ادامه با انواع دستبند بنگل مردانه آشنا شوید.

 انواع بنگل های مردانه

1.     بنگل چرمی

دستبند‌های چرمی یکی از بهترین، جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین گزینه‌هایی است که آقایان با هر رده سنی می‌توانند برای تغییر پوشش خود استفاده کنند. این بنگل‌ها اغلب به رنگ چرم مشکی یا قهوه‌ای هستند و به راحتی با انواع لباس‌ها برای موقعیت‌های رسمی یا استفاده روزمره ست می‌شوند. این مدل بنگل‌ها می‌توانند به صورت ساده هم ترکیبی از مهره یا پلاک استفاده و از ظاهر ساده خود خارج شوند.

اگر قصد خرید بنگل‌های  چرمی را دارید به این نکات توجه کنید:دستبند زنانه چرمی ست رولکس

  • رطوبت و گرمای شدید از عوامل نابود کننده چرم هستند، پس بنگل چرمی خود را دراز مدت در معرض نور آفتاب و رطوبت قرار ندهید.
  • اشیاء تیز مانند چاقو می‌توانند به چرم آسیب برسانند، پس از برخورد اشیاء تیز به دستبند چرمی خود خودداری کنید.

2.     دستبند بنگل استیل

از قدیمی‌ترین انواع بنگل های مردانه می‌توان به دستبند‌های استیل یا فلزی اشاره کرد. این بنگل‌ها ظاهری براق و درخشان داشته و در کنار کت‌وشلوار (استایل رسمی) به خوبی دیده می‌شوند. بنگل‌های مردانه استیل نسبت به سایر نمونه‌ها استحکام بیشتری داشته و قیمت آن نیز مناسب است.

دستبند طلایی و نقره ای رولکس

مهم‌ترین نکته در خرید این دستبندها آن است که جنس استیل استفاده شده کیفیت بالایی داشته‌باشد تا ایجاد حساسیت نکند و تغییر رنگ ندهد. امروزه از آبکاری‌های طلا یا نقره برای دوام بیشتر و ایجاد ظاهر جذاب‌تر دستبندها استفاده می‌کنند.

 

اگر قصد خرید دستبند بنگل استیل دارید به این نکات توجه کنید:

  • از عوامل مهم تغییر رنگ اکسسوری‌های استیل رطوبت است. دستبند استیل خود را در معرض رطوبت شدید قرار ندهید. پیشنهاد می‌شود در پایان روز آن را از دست بیرون آورده و در جعبه مخصوص خود بگذارید. همچنین هنگام استفاده از مرطوب نبودن دست خود مطمئن شوید.

3.     دستبندهای مهره‌ای

از متنوع‌ترین نمونه دستبند بنگل مردانه می‌توان به دستبندهای مهره‌ای اشاره کرد. این بنگل‌ها را می‌توان بسته به سبک و جنس مهره‌ها با استایل رسمی یا غیر رسمی استفاده کرد.

انواع دستبندهای مهره‌ای

  • دستبندهای منجوق سنگی

برای ساخت این نوع دستبندها از انواع سنگ‌های طبیعی و نیمه قیمتی استفاده می‌شود و به همین دلیل تنوع بالایی دارند و امکان ست کردن با لباس را برای شما فراهم می‌کنند.

  • دستبند مهره‌ای چوبی

اگر به دنبال بنگل مهره‌ای ساده‌تری هستید، دستبندهای چوبی به دلیل داشتن رنگ گرم و خاکی گزینه مناسبی برایتان هستند. این نوع بنگل برای استایل غیر رسمی گزینه مناسبی است.

  • دسبند‌های مهره‌ای فلزی

این بنگل، نسبت به دو نمونه قبل رواج و استفاده کمتری دارد ولی اگر به دنبال ظاهری براق هستید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر قصد خرید دستبند‌های مهره‌ای دارید به این نکات توجه کنید:

  • جنس طناب یا کش استفاده شده مرغوب باشد.
  • این نوع دستبندها قابلیت کشسانی دارند اما توجه کنید هنگام خرید دستبند به راحتی از مچ دستتان عبور کند. کوچک بودن سایز دستبند می‌تواند سبب پاره شدن کش آن شود.

بهترین بنگل مردانه را از کجا پیدا و خرید کنیم؟

فروشگاه بانی گالری دارای انواع ست بنگل و انگشتر مردانه و زنانه با بالاترین کیفیت است. شما می‌توانید در خانه و به راحتی محصول مورد نظر خود را انتخاب و از فروشگاه خریداری کنید و با خیال راحت از کیفیت محصول آن را استفاده یا به دیگران هدیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟
X
question