چرا نیم ست انتخابی به صرفه است؟

چرا نیم ست انتخابی به صرفه است؟

این روزها خرید نیم ست بیشتر از تمام ست نظر خانم ها را به خود جلب کرده است. نیم ست ها از تنوع بالا و رنج قیمتی متفاوتی در بازار وجود دارد. همین تنوع زیاد انتخاب را سخت تر می‌کند؛ اما اگر اطلاعات کافی در زمینه خرید نیم ست بالا ببرید کمتر با چنین مشکلی روبه رو خواهید شد. در این مقاله سعی داریم اطلاعات را در مورد اینکه چرا نیم ست انتخاب به صرفه تر است را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه شوید.

نیم ست چیست؟

خرید زیورآلات یکی از بخش های جذاب در خرید برای خانم ها است؛ چه زمانی که به صورتی تکی یا ست خریداری شوند. نیم ست، اصولا از یک مجموعه ۲ یا نهایت ۳ جزئی تشکیل شده‌اند که شامل گوشواره، گردنبند و در برخی مواقع انگشتر است. اما رایج ترین نوع نیم ست شامل یک جفت گوشواره و یک گردنبند است. خرید نیم ست این امکان را می دهد که تمامی این آیتم ها در کنار هم مهیا شود.

تمامی مجموعه دارای ظاهری شبیه هم هستند که باعث زیبایی بیشتر نیم ست می شود. این مجموعه ها به صورت یک جا به فروش می رسد و خریداران نمی توانند به صورت تکی آن را خرید کنند. زمان طراحی و ساخت نیم ست به وزن آن توجه زیادی دارند. برای همین زیاد سنگین نیستند تا هم ظرافت و صرفه اقتصادی داشته باشد. حتی بتوان آن را به صورت روزمره استفاده کرد. خرید نیم ست بیشتر توسط، دختران جوان و کسانی که به طلای ظریف علاقه دارند انجام می شود.

نیم ست انتخابی به صرفه

خرید نیم ست

همیشه خرید نیم ست به جای ست کامل، انتخابی مناسب است. زیرا علاوه بر هزینه کمتر دارای ظاهری زیبا و شکیل هستند. اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به طلا دارید، می توانید نیم ست طلا را با عیار کم و وزن سبک تر انتخاب کنید. ظرافت به کار رفته در نیم ست ها بر روی قیمت آن تاثیر می گذارد؛ هر چه نیم ست ظریف تر باشد قیمت آن نیز پایین خواهد بود. حتی سنگ های به کار رفته در نیم ست باعث بالا رفتن قیمت آن می شود. یکی از دلایل انتخاب نیم ست به خاطر مقرون به صرفه بودن و زیبایی آن است. انواع نیم ست ها شامل:

  • نیم ست ساده
  • نیم ست مدل تراش
  • نیم ست مدل نگین دار
  • نیم ست مدل بدون نگین
  • نیم ست مرواریدی
  • نیم ست ماه تولد
  • نیم ست زنجیری و آویز

امروزه انواع نیم ست ها برای تمامی افراد و با هر نوع سلیقه ای وجود دارد و چون قیمت پایین تری نسبت به ست کامل دارند طرفداران بسیاری دارند. حتی می تواند با خرید جداگانه زیورآلات مشابه، یک ست زیبا درست کنید.

نیم ست زنانه ظریف

تفاوت نیم ست و ست

همانطور که در بالا گفته شد، نیم ست به یک جفت گوشواره و یک آویز گفته می شود که در برخی مواقع انگشتر نیز شامل آن می شود. تفاوت ست و نیم ست در اجزای آن است که اصولا در ست کامل دارای گوشواره، گردنبند، دستبند و یا انگشتر هستند اگر یکی از اقلام نام برده موجود نباشد این سرویس دیگر ست نیست و به صورت نیم ست به فروش می رسد. ست ها معمولا از فلزات گرانبها ساخته می شود و در تزیین آن از سنگ های قیمتی و زیبا استفاده می شود.

نکاتی مهم در انتخاب نیم ست

·       کیفیت

توجه به کیفیت محصولات این چنینی که از طلا و نقره هستند از اهمیت زیادی برخوردار است. خرید از مراکز معتبر یکی از گزینه های هستند که باید به آن توجه کرد. حتی راه های هم برای تشخیص اصل از نوع تقلبی آن وجود دارد، مثل این که فلزات گران‌ بها خاصیت آهنربایی ندارند.

·       استایل افراد

نیم ست ها بیشتر حالت اسپرتی به فرد می دهد. برای همین بهترین گزینه برای مجالس و دورهمی ها است.

·       رنگ پوست

یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام خرید نیم ست به آن توجه کرد رنگ پوست است، مثلا برای پوست های روشن نیم ست استیل، طلای سفید و نقره بهترین گزینه است. خانم های که رنگ پوست گندمی دارند بهتر است از نیم ست طلایی رنگ استفاده کنند.‌

·       انتخاب نیم ست متناسب با فرم بدن

بیشتر نیم ست های زنانه و دخترانه که دارای گردنبند است و باید با توجه نوع لباس و فرم بدن انتخاب شود. مثلا افراد قد بلند باید از گردنبندهای چند رجی و افراد قد کوتاه باید از گردنبندهای آویز دار استفاده کنند. زیرا فرد را کشیده تر نشان می دهد.‌

نیم ست ظریف زنانه با کلاس

همچنین اگر نیم ست دارای انگشتر بود باید در انتخاب آن نیز دقت کافی داشته باشید. افرادی با دست های لاغر، بهتر است انگشتر ظریف انتخاب کنند.  افراد چاق تر برای اینکه دست هایشان کشیده دیده شود بهتر است از انگشتر درشت استفاده کنند. حتی انتخاب گوشواره نیز باید متناسب با فرم صورت باشد‌. افرادی که صورت قلبی شکل دارند باید گوشواره مثلثی و کوتاه خریداری کنند و افرادی با صورت بیضی می توانند انواع گوشوارها را انتخاب کنند.

چرا نیم ست انتخابی به صرفه است؟

اکثر خانم ها، بخصوص خانم های ایرانی علاقه زیادی به استفاده از نیم ست دارند؛ زیرا به راحتی با لباس و دیگر زیورآلات آن ها ست می شود. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده انتخاب بانوان محدود شود میزان بودجه آن برای خرید نیم ست است. این روزها نیم ست های مختلف در بازار وجود دارد که کاملا با بودجه افراد هماهنگی دارد مگر اینکه دارای نگین ها برلیان و تراش های الماسی باشند که قیمت آن نسبتا بالا است.

برای همین منظور بهتر است از نیم ست های ساده و فاقد نگین انتخاب کنید تا قیمت پایین تری داشته باشد. برخی از نیم ست ها به گونه ای تراش داده شده است که شبیه به نگین بوده و درخششی همانند نگین دارد. که قیمت بسیار مناسبی دارد. خانم های جوان و دختران بیشتر مدل های ظریف و ساده را می پسندند و خانم های میانسال مدل های نگین دار و بزرگ را دوست دارند.

نتیجه گیری

زیورآلات همیشه در میان خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. یکی از این زیورآلات نیم ست ها هستند که به دلیل نما و وزن مناسب گزینه مناسبی برای هدیه دادن است. در مطالب فوق به بیان نکاتی در مورد خرید نیم ست پرداختیم که اگر در موقع خرید با آن ها دقت شود خرید خوبی خواهید داشت. خرید نیم ست باید با پوشش و استایل افراد متناسب باشد. اصولا زیورآلاتی که پرزرق و برق هستند امتیازی برای استایل شما نخواهد بود.

اگر لباس مورد نظر شما تزیینات کمی دارد بهتر است از نیم ست های نگین دار استفاده کنید. همچنین مقرون به صرفه بودن نیم ست ها باعث شده تا بتوانید با هزینه مناسب، اکسسوری مورد نظر را خریداری کنید و در بحث بهینه سازی مباحث مالی به خوبی مدیریت داشته باشید.

خرید نیم ست ارزان از سایت بانی گالری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

میتونم کمکتون کنم؟
X
question